Som jag lovade...

som jag lovade så kommer jag nu att lägga upp två av mina favoritdrinkar......


                                                                                                                                                     
Tequila Sunrise

6 cl Tequila
Apelsinjuice
Grenadin

Häll Tequila i ett grogg-glas
Fyll med apelsinjuice
Toppa med en skvätt Grenadin                                                     



Alabama Slammer

2 cl vodka
2 cl southern comfort
2 cl amaretto
1 skvätt grenadin
apelsin juice

bygges i ett grogg glas
Postat av: Stephanie

Tequila sunrise...MAMS :D

 2007-03-19     19:34:26
Postat av: Linda

hehe.... ja steffi , det är en av mina absoluta favvisar.. hehe

 2007-03-23     14:12:33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss