Gud vad jag blir förbannad!!!!

Läste precis på TA:s hemsida att där var ett par som flyttat ut till stavstensudde, och nu vill dom ha bort skyttebanan för att det smäller för mycket!!!

Amen hallå, skyttebanan har legat där hur länge som helst, så ska alla snobbarna komma och klaga hela tiden..... Ni visste väl att där var en skjutbana när ni flyttade dit, paret hävdar oxå att dom hade blivit lovade att skjutbanan skulle stänga..... :S .. men hallå, vill ni nu ha lugn och ro så får ni väl för fan flytta, allt kan ni ju inte få.....


Detta hävdar paret:
"Enligt paret fick de upplysning om att skjutbanan skulle läggas ned eller flyttas när de flyttade in på Stavstensudde i november 2007"

Då kanske man skulle flytta till nån snobb stad och be dom stänga ner något av sina hobbyställen, ... haha.. hade man gjort det så hade dom nog kommet med nåt som nu typ folk hade kommenterat i artikeln, att dom typ får flytta... men varför är det bara en massa snobbar som ska få som dom vill??? Bara för att dom har pengar....??

Var själv inne och kommenterade på artikeln:

Nu får ni ge er!!!!!!!!

Nu får ni väl för f*n ge er.... ska inte folk få hålla på med sin hobby eller??? Som bilist kan jag ofta störas av golfbanan dom har längst med vägen, är ofta rädd för att folk ska få ut bollen på min bil,... men det är ju sånt man får leva med.. eftersom den har legat där så länge jag har levt, så nu tycker jag att ni "stavstensuddare" ska ta och acceptera att skjutbanan ligger där den ligger, det visste ni ju om när ni flyttade dit, och jag håller med Kojje, vill ni ha lugn, flytta till landet .



Nä nu får man väl ta och lugna ner sig lite..... Ses snart igen... :D
Good night, sleep tight, and don't let the bed bugs bite..... haha




Länk till artikeln: http://trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article504571/Boende-vill-ha-bort-skyttar-fran-Maglarp.html

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss