Hade inget att göra... :P

Vad heter du? Linda
Hur lång är du? 180

Hur gammal är du om 5år? 27 

Vem ringde du senast? Emelie Lendt
Vem var den senaste du träffa? Det beror på..... träffade hela släkten igår

Vilken film såg du senast? Nån Resident evil... kommer inte ihåg vilken

Vad är dagens planer?  Vet inte.... får se senare... :P
Vilken ögonfärg har du? Gröna

Är dina föräldrar gifta ,skilda eller sambo? Gifta

Tycker du om kina mat? Det beror på vad det är

När såg du din pappa senast? Precis, typ 5 min sedan

När såg du din mamma senast? Samma som ovan

Sover du med eller utad kläder? Utan.. :P

Tycker du om att mysa? Ja

Kan du spela poker? Absolut......
Föredrar du att ringa eller sms:a? Sms:a

Vem var den senaste som fick dig att skratta? pappa, när han ramlade baklänges för stolen stod fel

Vem var den senaste du kramade? Min Faster
Vad skrämde dig som barn? ET

Hur många gånger har du varit utomlands? Typ 5ggr
När vaknade du idag? vid halv elva tror jag klockan var

När brukar du vakna? Vid 9 tiden

Vad skulle du göra om du vann en million? Det vet jag inte.... Än

Vad skrämmer dig om natten? Inget direkt
Vad tror du att du gör om tio år? Jobbar

Har du provt på att dricka caffe nån gång? Ja, vem har inte det egentligen??

Vad dricker du till frukost? Vatten.... eller juice om vi har det hemma

Är du beroende av nånting? Ice tea

Känner du nån som fyller år på samma dag som du? nej
Vill du ha barn? JA

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska

Har du åkt ambulans nån gång i ditt liv? Nej

Före drar du HAVET eller POOL? Inget av dom

Vad spenderar du dina pengar på? Oftast så blir det på DVD filmer.... (och systemet)

Vem är den roligaste människan du känner? Jag är den roligaste människan jag känner... haha

Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa en med Stephen Kings bästa

När var du i kyrkan senast? När min kusin gifte sig

Sjunger du i duchen? Ja, vem gör inte det egentligen??

Vilken radiokanal lyssnade du på senast? ABF 92,8...... för att mamam har den på här i bakgrunden

Har du kvar kläder sen du var bebis? Ja, har min dopklänning kvar som min mormor gjorde till mig

Gillar du mjukis eller jeans bäst? Beror på vilket humör jag är på

Hur många år vill du bli innan du dör? 200.. haha

Vad är ett "OK" pris på ett par byxor? MAX 200

Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte riktigt
Vad skulle kunna få dig att gråta? Det är mycket som skulel kunna få mig att gråta

Har du snett eller rakt tak i ditt rum? rakt 

Vad skulle få dig att skratta nu? Att se pappa ramla av stolen igen.... moahahaa
Vilken är din favorit glass? Calippo

Gillar du att sjunga? JA, absolut 

Hur länge har du bloggat? Ett tag
Har du någon tur siffra? 17
Vad ska du göra nu? Det vet jag inte....

Postat av: Annellisaa

:D

 2009-07-05     14:45:48     http://annellisaa.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss