20 frågor

Ja, jag gillar dom..... :)

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Har inget

2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Ja, jag ÄSLKAR min morgonrock.. :)

3. Vilken är ditt favoritöl?
Det varierar... men gillar Pripps blå och Falcon

4. Är du rädd för möss?
Nej, det kan jag ju inte vara... har ju två själv plus att mamma har och emma har.

5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Hårfärgen har jag varit missnöjd med tidigare, fast jag har börjat vänja mig lite nu, men den kunde vatt lite mer mörkbrun. Ögonen är gröna, kunde väl möjligtvis varit “grönare” eller nåt.

6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Nej det tror jag inte

7. Brukar du sova middag?
Nej, så gammal är jag inte än

8. Har du glasögon?

Ja, men jag är väldigt slarvig med att använda dem, är ju bara läsglasögon.

9. Har du körkort?
Ja.

10. Äter du nyttig mat?
Ibland.

11. Har du några syskon?
En syster.

12. Kan du vifta på öronen?
Nej, men kan med näsborrarna.. haha

13. När handlade du en BH sist?
I våras.

14. Kaffe eller te?
Kan dricka både och... men föredrar te

15. Vilken sport tittar du helst på på TV ?
Fotboll...... ÄLSKAR fotboll ... :)

16. Har du någonsin haft en lila väska?
Tror jag onte

17. Har du snickrat något nån gång?

Obligatorisk hylla på slöjden, annars har det nog inte blivit så mycket.

18. Kokar du egen sylt?
Nej.

19. Brukar du ha målade naglar?
Nej, jag biter på mina så dom brukar inte vara så långa.

20. Staden eller skogen en ledig dag?
Bra fråga. Det beror på vädret och humöret för dagen.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss