City Gross

Var ute på city gross och handlade idag, så medans pappa stod och betalade så la jag ner varorna i påsar, så bakom pappa stod där en annan pappa med sin son.
sonen springer ut till där man ställer påsarna när man packar ner, sätter sig på den och tittar på vårt rullband och frågar mig om det var vårt spån (Hade köpt spån till kaninerna och mössen), ja svarar jag, och pojken frågar snabbt om jag hade kanin, ja, två stycken svarar jag, och sådär 20 möss.... MÖSS svarar pojken, ja sa jag, sen sitter han och räknar för sig själv, så kommer pappa ner, han hade hört vad pojken frågade, så sa han till honom att det var många och skrattade...

men gud va kär den lille killen var, han kunde typ vara 9 eller nåt....
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss