Photoshop målningar

Ja, då var man igång igen.

Hade inget att göra idag så jag satte mig och lekte lite med mitt photoshop, till sist så beslöt jag mig för att prova på att göra en typ digital tavla, det var ju längesedan man gjorde en sån, var faktiskt ganska förvånad att jag kom ihåg hur man gjorde, och det slutade med att jag fick gjort fem styckna.

 

(Klicka för att se dom lite större...... och säg gärna vad du/ni tycker =)    .....)

eftersom dessa är miniatyrer så kan dom se lite konstiga ut...... (Originalen är MYCKET större, och där ser man detaljer och sånt mycket lättare)

Postat av: Carita

svar - å, tack så jättemycket! grymt fina bilder förresten, åh :D

 2009-10-30     15:58:15     http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

har du gjort dom själv ifrån 0??

 2009-11-03     12:40:16     http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Panini

Fi fasen va snygga bilder =)

 2011-10-04     16:23:24
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss