Du är för alltid en del utav mig

lyssnade just på denna låten..... och mina tankar gick direkt till min kära Zorro, som tyvärr inte finns med oss mer.... och måste bara säga att orden i den sången stämmer in perfekr på oss.....

Några tårar kom där med när man lyssnade på den...... som jag sa till pappa för någon dag sedan.... jag fattar inte hur detta kan ha tatt så hårt på mig.... när jag tänker på farmor, mormor eller farfar så blir jag inte så ledsen som när jag tänker på Zorro.... att man kan sakna en hund såååå mycket....



Här skiljs våra vägar i livet

En väg vi tillsammans fick gå

Jag tog aldrig nånting för givet

Min saknad känns smärtsam ändå
 

Du skänkte mig glädjen och skratten

I din värld fick jag komma in

Du var den lyssnande rösten i natten

Du gav mig den tid som var din
 

Du är för alltid en del utav mig

Som polstjärnas ljus i natten

Jag tänder ett ljus som en hälsning till dig

Som en bro över mörka vatten

 
Du är för alltid en del utav mig

Så fjärran men ändå nära

En ängel ska bära min hälsning till dig

Du är alltid en del utav mig
 

Här skiljs våra vägar i livet

Men du lät mig tidigt förstå

I stjärnorna står det visst skrivet:

"Tillsammans för alltid ändå"
 

När natten så stilla sig sänker

Finns tystnadens tomhet hos mig

Och likt den klaraste stjärnan som blänker

Så stark är min kärlek till dig
 

Du är för alltid en del utav mig

Som polstjärnans ljus i natten

Jag tänder ett ljus som en hälsning till dig

Som en bro över mörka vatten

Du är för alltid en del utav mig

Så fjärran men ändå nära

En ängel ska bära min hälsning till dig

Du är alltid en del utav mig

Du är för alltid en del utav mig

Så fjärran men ändå nära

En ängel ska bära min hälsning till dig

Du är för alltid en del utav mig

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss