....

glöm allt jag skrev i förra inlägget......
det visade sig att han var inte intresserad av mer än att sätta på en..... "hjälpa en bli av med det" (för er som vet vad jag snackar om)
FAN!!!! jag som redan hade fått känslor för denna underbara kille.... vi som hade det såå mysigt i måndags med massage, kyssar, mys......... Och så får jag ett meddelande där det står att det verkade inte som att vi var på samma bana.... bara för att jag ville lära känna han lite bättre och han bara ville (ursäkta språket) Knulla.... okej, det ville jag med..... MEN jag ville lära känna honom lite bättre först.

Men å andra sidan så sa han faktiskt till mig när vi först började snacka att han inte ville ha något förhållande, men dumma jag trodde att han skulle ändra sig, MEN JAG SKA FÖRSÖKA FÅ HAN ATT ÄNDRA SIG !!!för jag vill verkligen ha denna killen, han har allt jag söker efter, han är rolig, charmig, lite små crazy!! vet att vi inte träffats så länge än, men jag kan faktiskt säga att jag älskade (småälskade) honom faktiskt.... och vill gärna att han ska vara den förste, men på honom lät det precis som: "jag hjälper dig, sen skiter jag i dig"... vet ju inte om det var så han menade, men så tolkade jag det :'(
Postat av: Annellisaa

ge dig inte bara för att du ska få de gjort då kommer du bara ångra dig. gör de me någon som du verkligen gilla och som gillar dig också. men vem vet du kan kanske vända honom;)

 2011-03-22     10:02:36     http://annellisaa.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss