gårdagen

gårdagen bbörjade med ett studiebesök på akuten.... efter det fick man sticka hem för jag började må såååå jäkla illa...

fick sen ett sms av Alexandra som frågade om jag ville komma upp oh käka middag och se på Let's dance, så då stack man upp till henne vid 15.00

Busade med hennes lilla dotter.... sååå kär liten tös.

sen vid 22.00 fick jag ett sms  av Jonas (nr2 haha) som jag snackat med..... och så vill Alexandra att vi ska träffa honom, så vi bestämde vid 23.00 tiden.... gick ner till där han bodde sen gick vi runt och snackade i ca 1½ timme innan jag körde han hem och sen stack jag också hem.....
Postat av: kajsa

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli dagens blogg! :)



aAllt Du behöver göra är att kommentera inlägget " dagensblogg" för att vara med och tävla :)

Lycka till



// skrh.blogg.se

 2011-03-12     08:48:50     http://skrh.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej! ;)



Nu är veckans blogg utsedd, kanske just blev din blogg ? ;)



Då till bloggen och se efter ! :)



// skrh.blogg.se

 2011-03-13     20:41:44     http://skrh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss