som lovat

som jag lovade imorse så ska jag berätta hur det gick med Roberto....

Det gick BRAAAA.....

han var här ca 9.16.. gick en runda tillsammans, sen gick vi hem till mig....
satt på rummet och snackade, det ena ledde till det andra och 3rd base here we come... haha..... men vi hade det mysigt, sen körde vi en runda sen skulle han hem....


och första praktikdagen gick oxå bra.... fick ta tempen, mäta saturationen och ta p-glukos....
behövde inte vara där till 22.00 eftersom det var första dagen så fick jag istället sluta vid 18.15.... och upp TIDIGT imorgon... börjar 06.45.... men sen är man ledig på torsdag, sen jobbar man igen fredag, lördag, söndag, måndag.... Puhh ingen ledig helg för mig inte...
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss