bölder

Jag hatar dom.... på ca 6 år har jag haft 4 st.
när jag fick den första så ville den inte läkas utan där kom nya i närheten av den jag hade.
läkaren tog några prover som visade att jag hade diabetes typ 2. 
Så pga min diabetes så har jag lättare att få bölder 
märkte i förra veckan att jag hade en ömmande sak på bröstet, ca 2.5 cm från bröstvårtan. 
Den började växa lite och man kunde känna att där var vätska i den så nu i veckan la jag på en omläggning med alsolsprit för att dra ut det som fanns i den .
Igår sprack den (med lite hjälp av min kära vän nålen haha) och fick tryckt tills där bara kom blod, så förhoppningsvis kommer den att gå ner lite nu.
Idag ömmar den bara lite men känns mycket bättre...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss