Min lilla loppa.

Igår var jag och Tomas i Lund för att göra nytt ultraljud för förra var så dåligt. 

Även detta blev dåligt haha, fick höra att jag är inte ultraljudsvänlig direkt pga mitt gamla kejsarsnitt plus att man är lite rund och sticker från insulinet.
Fick reda på att vi till 75% säkerhet väntar en liten flicka då barnmorskan inte såg några testiklar men hon var inte säker.
Denna lilla loppa är beräknad till den 29 April,  samma dag som min pappa fyller år.

Denna graviditeten har jag gått in i med lite olika känslor, saknar min lilla kille som snart skulle bli 1 år, känns så tomt, speciellt nu när julen närmar sig.
Oron över att där ska vara samma fel på lilla loppan, men det verkar inte så då "hon" växer som hon ska hittills, känner av henne i princip varje dag.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss